ZeDen.net

 
 
26 février 2005, 18h22 Icone Painkiller

Painkiller : Patch 1.62

Un tout nouveau patch vient de sortir pour Painkiller ainsi que son extention Battle Out of Hell numéroté 1.62, pesant le modique poids d'environ 110mo. Celui-ci apporte des corrections de bugs, ainsi qu'une mise à jour du côté multijoueur permettant plus d'options.


- Téléchargement :
- Changelog :
  • MULTIPLAYER :
    • CHANGE: Linux server updated to 1.6.2.
    • CHANGE: Additional minor physics tweaks to match 1.35.
    • CHANGE: Improvements to visual artifacts caused by high lag.
    • CHANGE: Shotgun horizontal knockback reduced slightly.
    • CHANGE: Cfg.NetcodeEnemyPredictionInterpolationFactor added to
      allow adjustments to enemy position prediction (default 0.66).
    • CHANGE: Removed hallway collision models in maps DM_Psycho, Absinthe and Sacred to facilitate faster player movement.
    • FIX: Demo recording FPS droppping issues.
    • FIX: Demo playback resetting to Main Menu no longer occurs.
    • FIX: FPS drop collision issue on map DM_Psycho fixed.
    • FIX: Getting 'stuck' issue on maps DM_Psycho and Sacred fixed.
    • FIX: Random drop on demo playback bug corrected.
    • FIX: Spectators going through portals now works correctly.
    • FIX: Double teleportation visual now fixed.
    • FIX: Staked grenade explosions behind walls no longer work.
    • FIX: Map changes while demo recording no longer cause crashes.
    • FIX: Miscellaneous sound playback issues.
    • FIX: Minor Windows incompatibility error for some users.
    • FIX: Weapon fire prediction FXs.
    • FIX: Automatically firing after respawn.
par Kud 1 commentaire par Hubert
Partager | Source : Blue's News

Commentaires

Hubert

Faignasse
Nb msg : 1659
(#1) 26 février 2005 à 19h00
Le 1.61 il était pas aussi gros ?
[!] Commentaires fermés pour cette nouvelle.