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timeshift_001.jpgLe premier patch pour TimeShift vient de sortir, publié le jour même de la sortie du jeu. Cette mise à jour, qui fait passer le jeu en version 1.1, revient sur des problèmes de performances, des problèmes de stabilité, des fuites de mémoire, des soucis en multijoueur et des bugs divers liés au gameplay.

Cette rustine peut se télécharger (26.67 Mo) sur l'un des miroirs suivants:
Le changelog complet (anglais) se trouve dans la suite de la nouvelle.

-Fixed preview picture of character model showing all of the models at the same time
-Fixed multiplayer issue when switching Surge gun with another weapon
-Fixed grid-like artifacts when Distortion Effects and DOF set to On at 1920x1080 resolution
-Fixed multiplayer issue where player can be inside the cargo containers
-Fixed a multiplayer bug that allows infinite grenades
-Fixed clipping issue in the sentry room on level 1
-Fixed a crash after quick load on level 2
-Fixed a maphole in multiplayer Map 13
-Fixed Time Shield distortion effect
-Improved multiplayer performance
-Fixed some localization strings
-Fixed ZF2 nonprogression at start position
-Fixed King of Time incorrect timer bug
-Fixed some UI issues
-Fixed memory leaks
-Fixed multiplayer issue where last player goes to spectator when failed to join full server
-Fixes and improvements to network driver
-Fixed alt-tab crash in multiplayer
-Visual improvements to the grass
-Fixed video setting issue
par utr_dragon Commenter
Partager | Source : Blue's News

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