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Zero Point Software vient de se fendre d'une nouvelle vidéo présentant ses avancées sur le développement d'Interstellar Marines, son FPS en développement depuis une éternité qui a finalement pu arriver sur Steam en accès anticipé. Les développeurs viennent d'ajouter une map au jeu, qui est en fait une création de la communauté. Ils en ont également profité pour mettre à jour les maps existantes, pour montrer qu'ils bossent aussi un peu. Le server browser a été amélioré et permet maintenant de trier les serveurs. Enfin, des options comme le réglage de la sensibilité de la souris ont été ajoutées au menu.

La liste des changements et une vidéo de présentation se trouvent dans la suite de la nouvelle.


What's New

ADDED: New playground map "Elevation" - this is the first iteration of Martin Jonsson's winning entry in the community map making contest. Modes: Power online, emergency power, fire alarm, power offline and shut down.
ADDED: First iteration of dynamic platforms for the new Elevation map.
ADDED: Support for "join game" on Steam friends.
ADDED: Louie Ishii's work-in-progress concept models to the Spearhead content folder.
ADDED: Tap/Hold key functionality to Run, Aim, Flashlight and Laser.
ADDED: Camera shakes on weapon firing.
ADDED: Basic bobbing animation to the weapon.
ADDED: Separate mouse sensitivity for zoom and hip.
ADDED: Ability to sort servers by name, map, players or ping.
ADDED: Ability to set the speaker setup (Stereo, 5.1, 7.1 etc).
ADDED: Basic HUD concept.

Improvements

UPDATED: The Evacuation map with new "capture" areas (tower and platform area).
UPDATED: Muzzle flash particle fx and lighting to be a bit less obscuring in aim and added shadow casting.
UPDATED: Network system with improvements in CPU usage and data throughput.

Fixes

FIXED: "network smoothing isn't saved when quitting"

Known Issues

FIXED: Camera shaking becomes unstable with low FPS.
par utr_dragon Commenter
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