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Le score est exprimé en pouces
The Hunter, le jeu de chasse F2P bénéficiant d'un moteur graphique agréable, vient de se voir mis à jour pour intégrer une caractéristique baptisée TruRACS (« True Random Antler Configuration System »). Derrière ce nom barbare se cache en fait une technologie permettant de générer aléatoirement des bois de cervidés. Pourquoi intégrer un tel système ? La réponse nous est fournie par Cireme, un lecteur de Nofrag expert en génocide virtuel d'animaux qui explique qu'avant la mise à jour il existait quelques dizaines de modèles prédéfinis de bois, et, surtout, que le score du joueur dans le jeu dépend des bois des cervidés que l'on abat. Plusieurs joueurs pouvaient donc tuer exactement le même animal et se retrouver avec des écarts de score énormes. La mesure du score est expliquée via le schéma ci-contre, toujours réalisé par Cireme.


La liste complète des changements apportés par cette mise à jour se trouve dans la suite de la nouvelle.
Changelog

Features

TruRACS on Whitetail deer, Blacktail deer, Mule deer, Roosevelt Elk and Feral Hog!
Ground blinds and tree stands can now be left out in the woods between expeditions (like the tents).
New context menu when interacting with ground blinds, tree stands and tents.
Now possible to buy up to 20 ground blinds, tree stands and tents (max five of each per reserve).
Placement preview for tent, ground blind and tree stand showing if spot is valid.
New pheasant hunting tutorial.

Changes

Settings application now has a new option with predefined Graphics Quality settings (Default, Low, High).
Bear scull size match the bears weight better.
Hit in spine 2 and 3 make the moose and bear immobilized.
New Feral Hog and Coyote texture variations.
Bow and crossbow do not spook animals far away.
Improved idle animations for callers.
If trying to equip a slot that is empty a message is shown saying you need to equip an item in the inventory.
Localization updates, especially Russian.
A new Season has started!

Fixes

Fix for trophy shot images getting an incorrect file name in the screenshots folder with some languages.
Rocks are not removed in trophy shots.
Now not possible to place a ground blind too close to a tent.
You can no longer place tent or ground blind too close to dead animals.
It's now not possible to erect ground blind, tree stand or tent outside the current reserve.
Missing normalmap on dead spruce foliage added.
Fixed tent getting stuck in inventory after being dismantled when not having a large backpack.
Spine shot 3 now correctly displayed on website.
Fix for animals during particular circumstances spawning near current tent location.
Fix for grass texture sometimes looking weird with some video cards and settings.
par utr_dragon Commenter
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