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merchantsofbrooklyn_001.jpgL'ennui quand on sort un jeu pas terminé, c'est qu'après on est obligé de le patcher indéfiniment pour que les joueurs arrivent à y jouer correctement. C'est un peu ce qui arrivent à Paleo Entertainment qui continue de sortir rustine sur rustine pour Merchants of Brooklyn. Mais bon, pour se faire pardonner de sortir un jeu pas fini, les développeurs se sont quand même sortis les doigts du cul et ont pondu Drug Wars, une extension multijoueurs pour leur FPS utilisant le CryEngine 2 (annoncée en mai dernier). En fait, Drug Wars est un bête CTF qui peut être joué à 32 joueurs répartis sur quatre équipes. Le but du jeu est donc de capture la drogue, constituer une réserve, et la défendre. L'équipe qui détient toute la drogue gagne. Drug Wars est accompagné par quelques nouvelles armes et nouveaux véhicules.

Cette extension (gratuite) se téléchargera automatiquement avec le patch à partir de Steam. Si ce n'est pas le cas, relancez votre client.
New game mode: DRUG WARS.

Drug Wars is a fast paced capture the flag/base defense game that can be played by up to 32 people on four teams (multiplayer only).
Capture the drugs, stash the drugs, defend the drugs. The team that holds all of the drugs simultaneously wins.
Drug Wars features four new vehicles, updated weapons and exciting and unique gameplay!

Bug Fixes

* Added effects for environment interaction
* Made it easier to pick up objects
* Made it less likely that charged objects will kill the thrower when thrown
* Fixed bug where wrong effects were being shown for weapon tracer
* Fixed multiple crash bugs
* Updated the sniper scope
* Tweaked all weapons
* Turned off the outline by default (can be enabled by typing "r_drawoutline 1" into the console)
* Dead bodies no longer blow up when shot
* Fixed a bug where some weapon sounds weren't playing


Bug Fixes

* Updated scoreboard
* Added radar and minimap for Drug Wars games
* Fixed multiple bug with selecting weapons while spectating or driving a vehicle
* Added swimming and falling animations
* Decreased player fall damage
* Made it so Team Deathmatch and Drug Wars games can have between 2 and 4 teams
* Added map rotations
* Extended distance over which players can see enemy health bars
* Fixed multiple bugs in projectiles that stick to players
* Added taunts to multiplayer (can be activated by pressing T)
* Players on your team now have their names above their heads
* Friendly fire is now off by default
par utr_dragon Commenter
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